طريق الابداع
بس الله الرحمن الرحيم
بداية اهلا وسهلا بكل الشباب زوارا كانو او اعضاء وارجو من الزوار التسجيل للستفاد والافادة من المنتدى
ادارة المنتدى
طريق الابداع
بس الله الرحمن الرحيم
بداية اهلا وسهلا بكل الشباب زوارا كانو او اعضاء وارجو من الزوار التسجيل للستفاد والافادة من المنتدى
ادارة المنتدى
طريق الابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طريق الابداع

طريق الابداع للكل الشباب المبدع بكل المجالات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ....5

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نكت ....5 Empty
مُساهمةموضوع: نكت ....5   نكت ....5 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 9:17 am

مرة واحد من كتر حبه للموبيلات جاب بنت سماها شريحة

واحد ماشى ورا وحدة قالها الحلوة وراها مشوار قالتلة لا وراها حمار

مره واحد فتح الباب وقعد يصرخ بيقول حماتى هترمى نفسها من الشباك قالولو وانت زعلان ليه قالهم الشباك مش راضى يتفتح

مرة ترزى ماشى فى حتة مقطوعة خيطها

مرة حكم قاعد علي قهوه الصبى بيقولو عايز اية قالوا عايز واحد صفر وبسرعة

مره واحد بيقول لمراته اقولك نكته قالتله قول قالها نكته قالتله هيه بارد قالها هيه طالق

واحد قابل واحد بيجرى فى الشارع فسالة بتجرى لية قالة حماتى اشتريت لها نصف كيلو سمك اكلته نىء اصيبت بشلل نصفى فقاله رايح تجيب لها الدكتور قاله لا انا رايح اجيب لها النصف كيلو الثانى

مره واحد احول سالوه:ايه هى امنيتك في الحياة؟ قال اشوف واحد ماشى لوحده

مرة واحد رخم أوى دخل سينما مفيهاش الا واحد راح قعد وراه وقاله لو سمحت كده شوية ؟

بياع سمك ابنه مات . مشى فى الجنازة يقول كان صاحى وبيلعب

مرة واحد بلطجي حب يتروشن كتب علي الشومة اديداس

كمبيوتر طلق مراتة فالتة والسي دى اللى فى بطنى

مرة واحد سنانه كلها مخلعة ماعندوش غير انياب راح قدم على وظيفة شغلوه خرامة

فضاءين نزلو الارض في محطة بنزين مافيهاش حد فلفوا حولين مضخة بنزين لفوا حوليها ورجعوا تاني فاصحابهم قالولهم :اية هو شكل سكان الارض فقالولهم :هم تقريبا زينا بس بيناموا وهم واقفين و بيحطوا صباعهم في ودانهم

مرة واحد اكل رز معمر ضرب فى وشه

اتنين صحاب واحد قال للتاني اعلمك الرزالة وتعلمني الرخامة ؟؟ قاللوا ماشي راح صاحبه قال هي دي الرزالة وجاب التليفون وطلب رقم غلط وقال هشام موجود ؟ قالوا له الرقم غلط طلب تاني هشام موجود ؟ قالوا الرقم غلط وكرر كده كذا مرة وقال هي دي الرزاله راح صاحبه قالله هات التليفون وطلب نفس الرقم وقال انا هشام حد سال عليا ؟؟؟؟؟ وهي دي الرخامه

واحدة قابلت جارتها قالتله بقالى مدة مشفتكيش كل سنة وانتى طيبة بمناسبة رمضان ايه خير انتى لسة لابسة اسود ليه قالتلها اسكوتى مش عمك كان نفسة فى الكتنافة اول يوم فى رمضان نزل يجيب قبل مايضرب المدفع ب 5 دقائق وهو ماشى راحت عربية خبطاه قالتلها وعملتى ايه قالتلها عملت قطايف

مره واحد شرب قهوه الكراسى وقفت فى زوره

واحد مدمن انترنت بيضطروا يدوله لنك فى الوريد ويشربوه شات بلبن

مره واحد دخل السينما ملقاش فيها الا واحد بس قعد وراه وقال له ونبى اتاخر شويه علشان اشوف
https://6req.yoo7.com

نكت ....5
صفحة 1 من اصل 1